Bouwjaar | 21-02-1991 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.870 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 2.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-02-1991 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.870 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Europa-Italie |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groeneweg 2 |
Postcode | 1607 MK |
Plaats | Hem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 543038 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoeuropaitalie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Modelreeks: okt. 1989 - okt. 1992
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.805 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 645 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Wij zijn een onafhankelijk autobedrijf. Aangesloten bij de Bovag en de NAP. Neemt u voor meer informatie of een proefrit contact met ons op via de Email of telefoon.
De auto verdiend enige aandacht aan motor en koelsysteem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Thema | Geen maffia-thema
Lancia had een bijzonder verzoek. Vrijwel ieder medium dat de nieuwe Lancia Thema tot nu toe heeft getest, had hetzelfde idee. Allemaal gaven ze een maffia-thema aan hun verhaal. Deze Amerikaan in een Italiaans jasje zou nog beter bij de georganiseerde misdaad passen dan voorheen, zo grapten de media hun testverslagen bijelkaar. Autozine ging de uitdaging aan en testte de Lancia Thema zonder vooroordelen.
Bij de Lancia Thema draait alles om het uiterlijk. Negeer de Italiaanse merknaam, dit is een grote, foute Amerikaan met een uitgesproken karakter. Haat of liefde.
Plus
- nette prijs
- prima prestaties, beschaafd verbruik
- uiterst comfortabel
Min
- gezien de omvang, matige binnenruimte
- testauto niet vrij van rammeltjes
- harde rand aan achterzijde voorstoel
Conclusie
Een Lancia Thema onbevooroordeeld testen is ongeveer even lastig als een persoonlijk gesprek voeren met een lingeriemodel. Het uiterlijk leidt af. Bovendien: bij beide gaat het om het uiterlijk, het is zinloos om dat te negeren.
Puur rationeel beschouwd is de Lancia Thema een uiterst comfortabele, snelle en relatief zuinige auto (diesel). Ten opzichte van de kolossale buitenmaten, valt de binnenruimte tegen. De prijs is ronduit scherp te noemen voor een auto van deze omvang en met deze uitrusting.
Waar het uiteindelijk om gaat bij de Lancia Thema is het uiterlijk. Ondanks de Italiaanse merknaam, is dit overduidelijk een Amerikaan die imponeert zoals alleen een Amerikaanse auto dat kan. De associatie met de maffia maakt dat alleen maar interessanter, want deze auto wordt gekocht om op te vallen en indruk te maken. De uitdaging van Lancia Nederland bleek een onmogelijke, de Thema is niet op neutrale gronden te testen; daar heeft de auto veel te veel karakter voor!