Bouwjaar | 22-07-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.109 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.109 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf G. Braber B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dwarsweg 20 |
Postcode | 6716 BJ |
Plaats | Ede Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 616047 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobraber.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 395 Nm
Aandrijving
Actieradius: 452 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 422 x 183 x 161 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.657 kg
Laadvermogen: 523 kg
GVW: 2.180 kg
Accu
Accu: 64 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 1-fase, 7.2 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 53 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 80 kW, 368 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 38 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:46
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:54
Bruikbare accucapaciteit: 60.8 kWh
Ingeschatte actieradius: 329 km
Ingeschat verbruik: 21.44 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 335 km
Actieradius praktijk winter: 289 km
Verbruik praktijk zomer: 20.15 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.15 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf G. Braber BV het grootste occasioncentrum van midden Nederland. Altijd rond de 200 auto's op voorraad. Al ruim 50 jaar een begrip in de regio! Kijk ook eens op www.autobraber.nl voor nog meer aanbod.
Alle auto's vanaf € 4.500,00 krijgen indien nodig een apk keuring en 12 maanden Bovag garantie indien u kiest voor een afleverbeurt á € 595,-
*Productspecificaties kunnen afwijken van de werkelijkheid*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia e-Soul | Zielsgelukkig
Kia biedt SUV's in vele soorten en maten aan. De Soul is de kleinste van die Sports Utility Vehicles en is bedoeld voor gebruik in en om de stad. Om duidelijk te maken dat de Soul geen onoverwinnelijke terreinwagen is, koos Kia voor een speelse vormgeving. En om de Soul nog beter af te stemmen op gebruik in de stad is de derde generatie alleen verkrijgbaar als elektrische auto. Een gelukkige keuze?
De Kia e-Soul is een compacte SUV voor gebruik in en om de stad. Daarom is de e-Soul een elektrische auto en dat biedt louter voordelen: snel, stil, zuinig en nul uitstoot. 450 km echt bereik.
Plus
- gedurfde vormgeving
- snel, comfortabel en efficient
- groot, bruikbaar bereik
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- rijgeluiden nemen sterk toe boven 100 km/u
Conclusie
Kia introduceert de derde generatie van de Soul. Nog meer dan voorheen is deze compacte SUV afgestemd op gebruik in en om de stad. Omdat de Soul geen taaie terreinwagen is, straalt het uiterlijk een en al pret uit. Tegelijkertijd is de Soul zelfs bovengemiddeld ruim en praktisch. De uitrusting is modern en compleet, met veel aandacht voor (actieve) veiligheid.
Met het oog op gebruik in de stad is de Soul voortaan een elektrische auto. In de praktijk biedt dit alleen maar voordelen. De e-Soul is snel, comfortabel, wendbaar en spotgoedkoop per kilometer in het gebruik. Daarbij is de uitstoot nul en juist in de stad is dat een groot voordeel. Was het een gelukkige keuze om de derde generatie alleen als elektrische auto aan te bieden? Deze test wijst uit: ja, een zielsgelukkige keuze zelfs!