Bouwjaar | 01-07-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.464 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 14.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.464 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R.B. Autoplaza |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkovenweg 42 |
Postcode | 2401 LK |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 433352 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.RBAUTOPLAZA.NL |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/75 R16
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 190 x 189 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.150 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.654 kg
Max. trekgewicht: 2.040 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- 0 euro levering Pakket (zonder meerprijs): 1, Geldige APK 2, Vloeistoffen check 3, Wassen / zuigen 4, Bedrijfs klaar 5, Garantie geen
- GARANTIE ZEKERHEID PAKKET (€ 495): 1, Nieuwe apk, incl alle uitkomende kosten 2, Cleaning service interieur en exterieur / krassen polijsten / ozon behandeling 3, Service beurt + Vloeistoffen ( oil ) check 4, Garantie op motor + Versnellingsbak ongeacht aantal km's5, Een gratis leen auto tijdens reparatie periode
NIEUW BINNEN ! ! !
Mooiste van hummer H3 op dit moment te koop !
Perfecte kleuren / opties combinatie.
Afgelopen jaar veel geïnvesteerd,
1, Nieuwe velgen + Banden Twv +/- 3000 euro
2, Bull Bar
3, Open uitlaat systeem gemonteerd / schakelbaar
4, Trekhaak geplaatst
5, Verschillende optische aanpassingen oa stickers / handgrepen zwart gemaakt / Knipperlichten vernieuwd / Spiegels black / Grill + Ventilatie kap vv
6, Extra set 22 Inch lm velgen meegeleverd
7, etc etc
Uitstervend ras, komt niet vaak meer voor en word enkel meer waard.
Gave verschijning, wel loopt deze Hum helaas op 4 cyl ipv 5. dient nagekeken te worden.
ALLE INRUIL AUTO / BOOT / OLDTIMER / ETC
Leuke wagen voor de kenners onder ons.
Alle checks toegestaan, Auto kan rijden.
Inruil auto / boot etc welkom !
RB AUTOPLAZA !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hummer H3 | Goed fout
Het is de paria van de milieubeweging. Het is de doorn in het oog van menig fatsoensrakker. Het is het toppunt van Amerikaanse decadentie. De Hummer is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een rijdend icoon van alles wat fout en verdorven is. En nu wordt de Hummer H3 nog fouter dankzij een nieuwe 5,3 liter V8 motor. En dat rijdt goed!
De Hummer H3 is goed in twee dingen. Het eerste is: fout zijn. Daarnaast is de H3 echt sterk in het terrein. De militaire herkomst is goed merkbaar in de matige rijeigenschappen op de verharde weg.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- volop ruimte
- eersteklas aandachtstrekker
Min
- matige rijeigenschappen op verharde weg
- hoog verbruik
- karige uitrusting t.o.v. de prijs
Conclusie
De Hummer H3 is goed in twee dingen. Het eerste is: fout zijn. Wie wil stoken, dwarsliggen of anderszins een statement wil maken valt nog steeds enorm op met de Hummer.
Maar daar staat een prijs tegenover: op asfalt zijn de rijeigenschappen matig. De auto is onhandig groot, merkbaar zwaar, uiterst vermoeiend en zeer dorstig. Dankzij de nieuwe V8 motor zijn de prestaties aanmerkelijk verbeterd en is ook de bruikbaarheid als trekauto sterk toegenomen.
Een ander punt waar de Hummer H3 echt goed in is, is terreinrijden. Deze auto is ooit ontworpen als onoverwinnelijk militair voertuig en dat is zelfs bij deze verre afstammeling nog steeds goed merkbaar. Alles wat de Hummer H3 onprettig maakt op de openbare weg, maakt de auto juist goed in het terrein.