Bouwjaar | 16-08-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.963 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.246 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-08-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.963 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.246 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carselect Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zeilweg 25 |
Postcode | 8243 PK |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21493458 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Honda Jazz 1.2 S Airco Eerste Eigenaar Nieuwe Apk
- Kenteken: RF-373-K
- Merk: Honda
- Model: Jazz
- APK tot: 09-11-2025
- Tellerstand: 247963 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1246 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: L12A1
- Vermogen: 57 kW / 78pk
- Ledig gewicht: 971 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 383 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Warmtewerend glas
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Auto rijdt en schakelt perfect.
Wordt geleverd met nieuwe Apk!
Inruil is altijd mogelijk.
We werken alleen op afspraak!
Voor meer informatie mag u altijd bellen of berichten.
Carselect Nederland
Zeilweg 25
8243PK Lelystad
0621493458
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Jazz | Een eigen geluid
Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?
Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.
Plus
- zeer ruim
- vlot en zuinig
- superslimme virtuele assistent
Min
- klokken onleesbaar bij volle zon
- geen dodehoek-detectie
- weinig harmonieuze vormgeving
Conclusie
Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.
Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.
Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.