Bouwjaar | 31-07-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 36.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van der Veen Groningen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Friesestraatweg 257 |
Postcode | 9746 TJ |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5711157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mei 2019 - jul. 2023
Cabine: enkel
Referentienummer: V052
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 598 x 206 x 255 cm
Wielbasis: 375 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.118 kg
Laadvermogen: 1.382 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
CO2-uitstoot: 259 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Go Further, een kreet die bij u past? Dan is deze Ford zeker een nadere blik waard! Op de teller van deze goed onderhouden auto staat slechts 10 kilometer. De auto is van bouwjaar 2024. Deze diesel heeft een automatische transmissie. Tot de voorzieningen van deze auto behoren achterdeuren 270 graden te openen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Locatie, motorconditie, storingen... via Connected Services krijgt u alle vitale info over de auto door. Ook handig bij pech! Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De audiobediening op het stuur draagt bij aan een veilige rit. Geen afleiding, geen tasten - de knoppen zitten onder uw vingers. Met DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, cruise control, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
In de Ford Transit heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig.
Als u meer wilt weten over deze Ford, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!