Bouwjaar | 30-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.607 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.607 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HP Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veersedijk 279 |
Postcode | 3341 LM |
Plaats | Hendrik-Ido Ambacht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40774419 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 606 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor een nette en betrouwbare auto. Inruil van uw auto is bij ons mogelijk, echter wel tegen handels prijzen. Wij kunnen uw huidige auto vrijwaren bij inruil en uw nieuwe auto direct tenaamstellen, u hoeft hier voor niet naar een overschrijfpunt. Voor vragen mag u altijd bellen of mailen Neem ook eens een kijkje bij onze andere advertenties Graag tot ziens!! Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09:00 tot 18:00 Zaterdag 10:00 tot 17:00 Altijd voor vertrek bellen omdat we vaak onderweg zijn om een auto op te halen!! -Wij kunnen uw auto ter plekke tennaamstellen. -Vrijwaring van uw oude auto bij inruilen. -Wij berekenen geen afleverkosten. -Inruil mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.