Bouwjaar | 17-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.149 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 6.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.149 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Balkbrug |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | zwolseweg 10 |
Postcode | 7707 AH |
Plaats | Balkbrug |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23276485 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisbalkbrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.223 kg
GVW: 1.223 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. Een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Het gevoel van luxe is inbegrepen dankzij het lederen interieur. Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
De hoorbare sensatie van het high performance audiosysteem is een ervaring op zich. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Citroen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. Met navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog? 0623276485
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS3 Racing | Alleskunner
Wie naar autosport op TV kijkt zal zich meer dan eens hebben afgevraagd: "kan mijn auto dat ook"? Het antwoord is: nee. Alhoewel de sportwagens op TV het uiterlijk hebben van bekende modellen, zijn het onderhuids pure racewagens. Ze zijn daardoor tot veel meer in staat dan de alledaagse straatauto's waar ze van zijn afgeleid. Citroën belooft daar nu verandering in te brengen, door de kennis die het heeft opgedaan in de autosport toe te passen op de DS3. Die auto heet heel toepasselijk: "DS3 Racing".
De DS3 is het pretnummer van Citroen. De Racing-uitvoering vehoogt die pret met een sterkere motor en nog spannendere aankleding. Vereist gewenning, want het mechaniek kan het vermogen nauwelijks aan.
Plus
- sublieme prestaties, verrassend zuinig
- originele vormgeving en aankleding
- uitstekende wegligging
Min
- te weinig gevoel in besturing
- minimale beenruimte ruimte achterin
- voorwielen kunnen vermogen nauwelijks aan
Conclusie
De DS3 is het pretnummer van Citroën. De nieuwe Racing-uitvoering vehoogt die pret nog verder. Dankzij unieke kleurstellingen en een meer dan sportieve aankleding, onscheidt de Racing zich nadrukkelijk van de gewone uitvoeringen. Het blijft echter niet bij alleen uiterlijk vertoon: onderhuids is de DS3 Racing aangescherpt dankzij de kennis die Citroën heeft opgedaan in de autosport.
De turbomotor is bijzonder sterk en dat komt zowel de prestaties als het comfort ten goede. Ook bij kalm meerijden met de verkeersstroom, is het heerlijk om altijd een enorme reserve paraat te hebben. Wanneer het kan en mag, levert de 207 pk sterke turbomotor uitstekende prestaties (0-100 km/u in 6.5 seconden, topsnelheid 235 km/u).
Helaas kunnen de voorwielen het overvloedige vermogen nauwelijks verwerken, waardoor de besturing op z'n zachtst gezegd enige gewennig vereist. Eenmaal vertrouwd met het bijzondere karakter, overtuigt de Racing niet alleen als topmodel van de DS3-lijn, maar ook als de grootste pretmachine die Citroën op dit moment levert.