Bouwjaar | 10-11-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.473 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.246 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-11-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.473 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.246 cc |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rik van de Burgt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geldropseweg 14A |
Postcode | 5591 EC |
Plaats | Heeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2260600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rikvandeburgt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2006 - feb. 2009
Modelcode: E85
Technische informatie
Koppel: 365 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.690 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 263 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW Z4 (2003 - 2009) | De neus
In tegenstelling tot andere auto's, staat een cabriolet vaak lange tijd in ongewijzigde vorm op het leveringsprogramma. Daarom is het verstandig bij introductie van een nieuwe roadster ter dege rekening te houden met de toekomst. BMW zag dit als een uitdaging en komt met een auto waarvan vooral de vormgeving revolutionair genoemd mag worden. Maar ook de techniek is helemaal bij de tijd.
BMW durft zijn neus uit te steken met de Z4. De proporties zijn die van een klassieke roadster, maar de Z4 biedt naast rijplezier ook comfort voor dagelijks gebruik. Exclusief en toch bruikbaar.
Plus
- Geslaagde combinatie sportief / comfortabel
- Prima kapconstructie
Min
- Vormgeving blijft wennen
- Onoverzichtelijk bij parkeren
Conclusie
BMW durft de neus uit te steken met de Z4. De vormgeving is zonder meer gewaagd te noemen, maar hoe langer de auto bij de redactie was, hoe meer het uiterlijk in de smaak viel. De toekomst zal leren of deze stijl door anderen wordt overgenomen en de Z4 een echte trendsetter is.
Ook met het rijgedrag nam BMW een risico, want de Z4 moet zowel comfort als sportiviteit bieden. Ook hierin is BMW geslaagd, want zelfs het basismodel is een snelle auto die veel rijplezier binnen riante veiligheidsmarges biedt. Met gesloten kap en een rustiger rijstijl, benadert de Z4 het comfort en gevoel van een coupé. Wie een neus heeft voor de fijnere dingen in het leven, heeft aan de BMW Z4 daarom een vernieuwende auto die nog heel lang plezier zal bieden.