Audi TT TT-RS 2.5 T RS Plus 360PK Alcantara Hemel

€ 37.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-05-2013
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.459 km
Deuren 3
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.480 cc
Vermogen 264 kW (360 pk)

Audi TT TT-RS 2.5 T RS Plus 360PK Alcantara Hemel


€ 37.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-05-2013
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.459 km
Deuren 3
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.480 cc
Vermogen 264 kW (360 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nieuwenhuis Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoenderweg 15
Postcode 3851 RZ
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 424620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.remconieuwenhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2014
Modelcode: 8J3
Kleur: Suzuka grija

Technische informatie
Koppel: 465 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Bandenmaat: 19
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 280 km/u
Ledig gewicht: 1.525 kg
Wielbasis: 247 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden

Nieuw binnen. Audi TT RS Plus coupe met 360pk. In de unieke kleur Suzuka grijs. Deze auto is origineel af fabriek geleverd met een alcantara hemelbekleding, stuurwiel en pookknop.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi TT | Vernieuwingsdrang

De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.

Autotest | Audi TT Vernieuwingsdrang

De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.

Plus

  • vernieuwende opzet Virtual Cockpit
  • sportief en toch comfortabel
  • oogstrelende vormgeving

Min

  • minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
  • karige standaarduitrusting
  • risico op spatten bij tanken

Conclusie

Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.

Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.

Deel deze advertentie