Bouwjaar | 22-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.813 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.813 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Erik Satter Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoef 1 |
Postcode | 5311 GH |
Plaats | Gameren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 561843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eriksatterautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Breedte: 174 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.100 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.680 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
Auto wordt standaard afgeleverd met minimaal 3 maanden APK.
Vloeistoffen gecontroleerd en op niveau gezet.
2 Sleutels , tenzij anders vermeld.
RDW Leges €10.10
Garantie en onderhoud volgens afspraak.
Overige informatie
Basiskleur: geel / zwart
Bandenset: Zomerbanden
Extra bandenset: Winterbanden, Lichtmetalen velgen
Erik Satter Auto's is gespecialiseerd in Audi, Volkswagen, Seat en Skoda.
Wij hebben diverse Audi's op voorraad in benzine als diesel.
Ook voor onderhoud en reparaties van andere merken kunt U bij ons terecht.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!