Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio | BTW-auto | Banden - Remmen - Service - |
€ 59.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 17-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio | BTW-auto | Banden - Remmen - Service - |
€ 59.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ASMH Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Clara Zetkinweg 5 |
Postcode | 5032 ML |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54257587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.asmhcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2018 - jan. 2020
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 283 km/u
Ledig gewicht: 1.805 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
SUV met formule 1 ambities
Zo af en toe stuit je op iets echt bijzonders, in dit geval een Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. Een SUV met de prestaties van een volbloed sportwagen. Voorzien van een in samenwerking met Ferrari ontwikkelde V6 motor met 510 pk. Een super doordacht ontwerp waarbij alles is gericht op een zo maximaal mogelijk rijervaring. Een kleine opsomming: de perfecte 50/50% gewichtsverdeling, het actief Alfalink veersysteem, een mechanisch afgeregeld sperdifferentieel, het vierwielaandrijvingssyteem met Q4 technologie, de DNA knop voor 3 verschillende rij-instellingen van Dynamisch via Natural naar All weather, een voor elke omstandigheid en gemoedstoestand.
Dit prachtige exemplaar in de sportieve zwart-zwart kleurstelling is verder voorzien van nagenoeg alle mogelijke opties, onder meer: glazen panorama-schuifdak, harman kardon soundsysteem, carbon interieurpakket, lane keeping assist, active cruise control, etc.
Auto is in het verleden stipt onderhouden en heeft bij ca. 97.000 km. in onze opdracht een reguliere grote onderhoudsbeurt gehad waarbij onder meer de remschijven en -blokken voor en achter, multi-riem, waterpomp en bougies zijn vervangen. Zeer recent zijn 4 nieuwe banden gemonteerd. APK is geldig tot 05-2025. Dus instappen en zorgeloos genieten van een onvergelijkbare rijervaring met een uitzonderlijk auto.
Het betreft bovendien een btw-auto waardoor voor de zakelijke rijder de btw aftrekbaar is. Voor meer informatie en/of afspraak ter bezichtiging/proefrit kunt u contact met ons opnemen via email: bart@asmhcars.nl of telefoon: 0031 6 5425 7587.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.